It is an ocean as big as life and death...

Nu är de inte skoj att vara mig alltså, drar fortfarande omkring i mina gamla tankar och funderingar kring de minst meningsfulla och de minst lika meningslösa frågorna och tankarna kring allt och inget... Jag önskar verkligen att det skulle få ett slut någon gång, men just nu ser de inte ut som att de finns... I brist på andra ord och bättre artikuleringsförmåga så säger jag kort och gott FÖRBANNAT OCKSÅ..!! Jag går nog fasen sönder snart...

Nae, vet inte vad jag ska skriva mer, kolla tebax om några dar så kanske de står nått vettigt... de vet man aldrig...

Dagens låt:
Ozzy Osbourne - Here for you
Nattens låt: Noice - I natt är hela staden vår

Love And Respect
//J1

Kommentarer



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...