Ny utmaning från oväntat håll: J-Lista

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

1. Vad heter du: Johan
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jive (Dansen alltså)
3. Flicknamn: Jessica.
4. Pojknamn: Jesper.
5. Yrke: (D)juruppfödare.
6. Färg: Jacquaranda (Ja de är en färg...)
7. Klädesplagg: Jacka.
8. Mat: Janssons frestelse.
9. Sak i badrummet: Jävla tvål till att va hal...
10. Plats/stad: Jönköping.
11. En orsak att vara sen: Jagad av vargar...
12. Något man skriker: Jävlar!!!!
13. Film: Jagad.
14. Något man dricker: (L)jummen saft..
15. Artist: Jan Johansen.
16. Djur: Jaguar.
17. Bil: Jeep..^^
18. Sång: Jag vill, Jag törs, Jag kan... (Av Janne Lucas)
19. Aktivitet med fler än en deltagare: Judo.


Gör det du med! Let me know if you do!

Kommentarer
...Natta

fixa min blogg så kan jag görat :O det ska inte vara så här. Jag ville ju bara byta header!!! varför blire fel då för?!

2010-02-04 @ 22:22:58
URL: http://mixmix90.blogg.se/
...19 Natta Motala

FOLK KAN INTE KOMMENTERA MIN BLOGG!? vad har du styrt med ? för jag har inte pillat på någonting sen du gjorde bloggen >:P

2010-03-17 @ 23:12:29
URL: http://bunnyfuck.blogg.se/



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...