By the code we are living, we are breathing, and then...

Måndag lunch... Snart slut på september igen då, men om man väntar några månader eller rätt många månader så kommer de ett nytt september... inte för att jag vet varför någon skulle vilja ha ett nytt september, egentligen alltså...

Vad har hänt sen sist då??? hum... Det va dop igår, Swanös lille son blev döpt uppe i nykyrka. Har vart te sthlm några gånger, lite gig, lite nöje, lite hotell som de ska va alltså.=) Vart på Arbetsförmedlingen i omgångar med träffar en väääldig massa folk där hela tiden känns de som, mer då??? Lunchat med tigrino å infctd som vanligt, umgåtts med Megaflickan lite med, träffat Jessica lite då å då, Haft massa fester här hemma med, massor av folk, en galet full Patrik och mycke rom å cola.=D

Föresten, när jag satt i kyrkan igår så trodde jag att prästen snackade om film ett tag (VARNING FÖR DÅLIGT SKÄMT!!!) han sa nämligen: I Gudfadern, sonen och den helige andes namn...^^

De va allt de roliga kan man säga, de tråkiga tänker jag inte skriva om, så de så....=P Nehe, ska se till å göra nått vettigt av denna dagen med då...

Dagens låt: PeterLeMarc - Sång för april
Nattens låt: Weezer - Buddy Holly

Love And Respect
//J1

Kommentarer
...LolloLolloLollo

Är du Lemarcist? :D

När jag var på begravning för nån månad sen så skulle prästen säga "trofast", och jag hörde en jääkla fördröjning på "trofaaaaa..." och trodde helt allvarligt hon skulle säga "tro fan det" Varning för fnizzattack, haha

2009-10-09 @ 16:53:24
URL: http://www.ladydelight.devote.se



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...