In meinen träumen bin ich jede nacht allein...

Fredag natt... Ska väll i vanlig ordning börja med att förklara min rubrik; den är en bit tysk poesi, vet inte exakt vart just de orden kommer i från med de betyder nått i stil med: Varje natt är jag ensam i mina drömmar... vackra ord, men antagligen så ligger de en tragisk sanning där bakom nånstans, de e sånt man inte vet...

Jaha, har gått en liten tid sen jag skrev sist, har inte hunnit hända så möe sen dess... De har däremot vart firmafest med massa skoj folk, bowling, middag på Harrys, roadtrip och nattlig vandring på omberg. De kan ha vart den bästa fredagen på väldigt länge faktiskt...=D Lirade bowling med megaflickan i veckan med, de gick väll skapligt eller ja, jag har ju spelat bättre så att säga. Har vart massor på AF igen... De måste verkligen gilla att jag är där.. ^^

Har sett att många bloggar om IDOL 2009, så i ren protest så kommer jag inte ens nämna den skit produktionen, att någon ens tittar på de är för mig helt sanslöst, lika så alla serier och program som någonsin liknat dem, Fame Factory, Singing bee, och alla andra vad de än heter, de är inte ens musik på riktigt ju... stort SKÄMT är vad de är!!!!!!!!!

Hum, de va nog allt jag hade att säga så här dags, vad framtiden har att bjuda på de lär vi ju märka... De borde ju faktiskt vara festdags snart igen...

Dagens låt: Björn Skifs - Håll mitt hjärta
Nattens låt: Van Morrison - Moondance

Love And Respect
//J1

Kommentarer



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...