Do not forget the one that walks alone... Part 1

Söndag natt... Nu är de så här att jag har fått nog av pollen för i år, blommningen får gärna sluta när som helst nu alltså... jävlar i min låda va de ställer till mina dagar alltså...

De har tyvärr gått en tid sen jag skrev sist, har varken haft ork eller motivation att skriva nått. Men här kommer en snabb resumè av vad jag gjort sen sist: Fikat med Tigrino, Fikat med J.Mattson, Vart till Infctds nya lägenhet, Vart på omberg å vandrat, käkat glass några gånger, Träffat Mixmix, Träffat Emma, Vart iväg på diverse skumheter, Vart i vadstena å härjat några dar, Träffat Sandra B på bussen, Åkt bil med Patrik och Sandra, Kollat på regnet, och slutligen sovit... Sug på den ett tag ni.. ^^ 

På övrigtlistan står de: Förbannat trött på människor som inte kan vara konsistenta!!!!!

Nu vetefan va ja ska skriva mer, de blir dagens och nattens låtar och sen slut... kolla tebax om några veckor igen, så kanske jag skrivit nått igen... eller inte...

Dagens låt: Raubtier - Achtung Panzer
Nattens låt: Korpiklaani - Wooden Pints

Love And Respect
//J1

Kommentarer
...Erica Andersson

Hallå!

Du glömde ju mig.. ;)

Aja baja på dig..

Får ju inte glömma att du träffat mig också:P haha

HÖRS

Kram Erica

2009-05-11 @ 07:32:38
URL: http://kindbergsflickan.blogg.se/



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...