Do not forget the one that walks alone... Part 2

Måndag natt...  Vet inte vad jag ska skriva... De har inte hänt så mycke skoj sen sist, träffade infctd en sväng idag, de va kul... I övrigt käkar jag en tio dagars antibiotika kur, närmare bestämt "Kåvepenin 1g", den starka typen alltså. Ska luncha med Tigrino imöra med, de ser jag ju fram emot..=) Ska försöka komma iväg på kryssning nästa vecka, de vore skönt att
komma iväg en vända å så.. men får se va de blir med de..

Resten av detta inlägg borde nog varken skrivas eller läsas, men måste lufta de... DU, du vet vem du är, inte säkert att du någonsin läser detta men då är de ju så... Du va de bästa jag någonsin haft, och nu verkar de som att du tror att du kan knalla in och ur mitt liv som du själv behagar. De funkar inte så, du får dra en linje i backen och välja sida. Du får inte leka med mig, göra ditt val och tänk dig för. De hade nog vart bättre om du inte fanns i min närhet alls och aldrig någonsin mer heller för den delen....

Dagens låt: The Vincent Black Shadow -  Metro
Nattens låt: Raubtier - Hjärteblod

Love And Respect
//J1

Kommentarer
...Anonym

Hej =) de va ett tag sen! Hur e de med dej? lust o ta en fika någon dag? Kram Jessica

2009-05-24 @ 16:21:20
URL: http://jessiepersika.blogspot.com



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...