Ich bin der musikant mit taschenrechner in der hand...

"Tomte.!!! varför sa du inte som de va från början.??? va du verkligen tvungen att linda in allt i ett nät av lögner och dåliga ursäkter eller va de nu va, du vet ärlighet varar längst, fast inte i din värld tydligen... Hoppas någon krossar ditt hjärta som du har gjort mitt.... då vet du hur de känns sen..."

Tisdag natt... Oj sikken vecka de har vart. fest med i fredags, först hos mig och käkade tacos och drack lite under några timmar sen ner till brygget och träffade massa gött folk... Alla verkade va där för att lyssna på "flat foot" de va ju iofs jag med..=) Men ändå tack alla glada för en makalöst bra kväll...

Torsdag kvällen va jag me Sandra och Patrik ut till hans pärons hus i styra och grillade å hade trevligt, de bjöds kolgrillat grillspjut och potatissallad, helt sjukt gött alltså, bland de bättre på de senaste veckorna.=D

Idag har Sandra och jag vart runt å shoppat lite allmänt, va på Ica Maxi en vända med, fick äntligen tag på en "OBH Nordica PianoBlack Blender", så de vart hem å göra jordgubbs smoothie, kommer ju få fila lite på receptet men de hör ju liksom till, inget blir ju bra på första försöket...^^ Har bjudit på lasange idag med, ja fick högsta betyg av sällskapet. så de va lyckat de med..=) 

Dagens låt: Kraftwerk - Taschenrechner
Nattens låt: R.E.M. - The Sidewinder Sleeps Tonite

Love And Respect
//J1

Kommentarer
...Jag är 20 heter Louise och är från Motala!! =D

Jag har också en PianoBlack blender, den lilla Frutti! Hon är så vacker...

Ja, det var allt för denna gången, ha de!

2009-08-31 @ 11:47:53
URL: http://www.ladydelight.devote.se



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...