With a rebel yell she cried more, more, more...

Söndag natt / Måndag möra... Då har de varit Söndag igen då. ochi vanlig ordning så hände de inte mycke alls, så har inget skitintressant att skriva... Däremot va Lördagen rätt intressant... Va inne i Norrköping och "kårhuset trappan" och körde bandet scendrag, (som jag nämnde i förra inlägget) Kalas bra kväll, jätte trevligt folk, otroligt gott bemötande av arrangörerna, en tokbra kväll med för den delen, de fanns ju en hel del att vila ögonen på när de va lungt...=P Fick ju tyvärr bara en enda skitdålig bild från hela kvällen..=/ De kommer nog upp bättre bilder på scendrags hemsida sen..

Riggen för min del va: fyra stycken Robe 250scanners, två stycken four-bars med Par56 kannor, två stycken 2600w audience blinders, använde ställets fasta frontljus...På FOH körde jag Hog500 med en extra TFT-skärm. De va planerat för en större rigg, Men de vart ändringar i planeringen från arrangörens sida så de vart en mindre scen och därmed en mindre rigg..=)



Dagens låt: Billy Idol - Rebel Yell
Nattens låt: Coldplay - Fix you

Love And Respect
//J1

Kommentarer
...Sandra

men jag dricker ju inte kaffe :P

2009-02-02 @ 12:13:52
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
...Erica Andersson

Johan du glömde skriva att du hjälpte mig med min blogg ju...



D'oh :):D

2009-02-02 @ 22:00:22
URL: http://kindbergsflickan.blogg.se/



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...