With a full glass and an empty heart i search...

Torsdag natt / Fredag möra... Jaha, de va ett tag sen jag skrev alltså, typ sex dagar om jag inte minns helt fel, har hänt sen sist då... Tacos, film och ett gäng cider med lars och madman i lördags, lungt i söndags, måndags med och lika så tisdagen, veckan har trampat på sakta men säkert i samma stil.. Har vart ute och vandrat lite idag tog mig ut till nykyrka och gick en vända i skogarna ut mot vättern, väldigt mysigt där ute men de va ju inte därför jag va där.. behövde rensa tankarna lite så att säga, mår lite knepigt så att säga, och de är ditt fel, du vet vem du är, och du den andre med.. hade jag vetat att de skulle bli såhär så hade jag aldrig sagt hej när vi träffades första gången..

Imöra är det den fjortonde februari och de är alla hjärtans dag helt enkelt, helt ärligt så känner jag mig lite utanför, har ingen att "fira" med, och de suger fan, de suger så förbannat... </3 Någon som vill umgås på lördagen så hör av er...

Dagens låt: The Corrs - Radio
Nattens låt: Slayer - Kill again

Love And Respect
//J1

Kommentarer
...jessica

SV: jo den låten är bra :P haha.. och ja, jag har haft min epa, :P Det måste jag säga var den roligaste tiden i mitt liv, man kunde ta sig varm till skolan, åka vart man ville och sina polare fick lov att cykla/gå, jag kunde åka längre streckor om jag ville, vilket jag gjorde :P haha.. Ja de suger sten hårt, jag var så jävla sur..:P hihi

2009-02-13 @ 09:29:48
URL: http://jessansegna.blogg.se/
...infctd

Bubben.. Jag hatar henne jag med för man gör inte så som hon gjorde. Jag finns alltid för dig. Kan jag inte ses ahr jag alltid tid på telefonen, ochj ag tänker jämt på dig! <3 <3 <3

Älskar dig, det vet du :)

2009-02-13 @ 19:03:57
URL: http://infctd.blogg.se/



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...