When you lose something that you can't replace...

Tisdag natt... Då va de Onsdag igen då, eller ja så fort solen går upp igen alltså.. Onsdag innebär som vanligt, Sjukan på förmiddan sen blir de nog gå en vända på stan, ska köpa hårfärg och lite annat skumt å dumt, Tänkte faktiskt besöka Clas Ohlson med, har inte vart dit än, sen blir de frisören efter femton noll noll...^^ hänt idag då??? Har vart te vadstena, styra och godegård å härjat i lite olika ärenden, och sen vart hemma å härjat i vanlig ordning. så mycke mer har ju inte hänt alltså...=D

Dagens och nattens låt tilldelas två stycken låtar som haft en viktig roll i mitt liv, på ett eller ett annat sätt... Jag rekomenderar dig som läser att "köpa" eller tanka låtarna, eller så gapar du på mig på MSN så skickar jag dem...

Dagens låt: Joan Osbourne - One Of Us
Nattens låt: Orange Blue - She's Got That Light

Love And Respect
//J1

Kommentarer
...Jessica

SV: haha, men det är ju sant!! :P hihi..Men det gick jättebra det med iaf.. Har lite ont nu bara. ola fick hjälpa mig med BH.n men annars klararjag det mesta själv :P haha..

2009-02-04 @ 07:10:46
URL: http://jessansegna.blogg.se/



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...