Without innocence the cross is only iron

Hey hey alla läsare. 

De va ett tag sen jag sen jag bloggade alltså, typ fyra
veckor för att va exakt.=D Har inte riktigt haft tid eller kommit
ihåg att göra de, har väll inte vart hemma så möe den senaste
tiden så att säga, Har vart i Stockholm några gånger, Tyskland,
och nått jobb i Oskarshamn, Jönköping några gånger och
Halmstad med..=) Har äntligen fått hem nya lurarna med..
Pioneer HDJ-1000, kalas alltså, slår verkligen alla sony lurar
jag haft förrut...

Just nu är de Nyheter på P3/P4 som väsnas, väntar på att Vaken
ska fortsätta så jag kan gå å lägga mig snart.=)

Infctd - I.O.U. enormt mycket.... <3 Jessica

Hörs
//J1


Kommentarer



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...