Come fly with me silverwing...

Fredag natt / Lördag möra...För sju timmar sen så trodde jag att det
skulle bli en tidig afton.. Men bevisligen så hade jag brutalt fel, Nu
är klockan strax efter 03 och jag sitter här och lyssnar på en helt
underbar låt vid titeln "Stirb nicht vor mir" Och för dig som inte är
jättevass på tyska då så betyder de: Dö inte före mig... rätt sorglig
titel men helt underbar låt, helt rätt så här dags..

Fredagen då... Jag hann precis vakna te innan Jessica <3 smsade.
Så drog till stan för att träffa henne och spendera lite tid tillsammans,
de blev en vända runt butikerna och en fika på lilla hem...=D En i mina
ögon perfekt förmiddag... Dagen passerade rätt snabbt, Lagad middag
och lite så, kollade på Simpsons och Family Guy på Tv6 som vanligt.=)
Sen ringer Evelina och vill att jag ska komma te stan å göra dem sällskap,
så de va bara å ladda om och ta en promenad te stan, de blev en schväng
till Shippers Inn och tre goda, kalla och dyra päroncider... Sen en promenad
hem till värmen, bloggen och sängen... Nehe... ska försöka sova lite...

Jag vet att för eller senare så läser du detta.. Så tack Evelina, Michis och
Daniel för en utomordentligt trevlig kväll... =D

Jessica <3 - Miss you

Hööörs
//J1


Kommentarer
...Sandra

det är bra :)

2008-10-25 @ 13:12:34
URL: http://sabagu.blogg.se/



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...