This is the real one last kiss goodbye...

Torsdag natt... Jaha, Sitter här igen då... Klockan är snart midnatt och jag
är mer vaken är någonsin förr. Sov nämligen på tok förlänge idag, vaknade
typ strax efter halv två i eftermiddags, va trött som,en vilsen iller i en kakburk,
Va nämligen ute med Evelina<3 och promenerade hela natten.. Eller allafall
några timmar, kallt va de, och halt på sina ställen ^^, När vi va hemma igen så
hade vi knallat typ 8,6km. Så jag satt och frös ett tag innan jag gick och la mig..

Har  typ bara hunnit repa med grabbarna idag... Helt sjukt va lite man får gjort
när man vaknar sent och jävligt.=D, Helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
vore gott å sprita med Evelina <3 och Michisen. Men får se va de blir av allt..

I want to rock the hell out of you, burning bright as the sun, glowing hot like
neon, let the angels be gone.... Yeah 

Hööörs
//J1

Kommentarer



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...