The black christmas trilogy... Part two...

Lördag natt / Söndag möra..... Så har precis kommit hem från
Shippers inn, de har vart en helt makalöst bra kväll,bra me folk å
så alltså, tiden gick så dära lagomt fort skulle kunna lirat en
halvtimme till om de bara va de alltså..=)

Alltså,nu är de såhär.. jag undrar.. vem va du som va med Anna
på shippers???, Du sa att du läser min blogg... tillkännage dig gärna,
vore ju skoj med ett namn till ansiktet... Skriv gärna en kommentar
och om du har en egen blogg så länka mig.=)

Jessica <3 - De känndes otroligt bra att träffa dig idag, även om de
bara va för en liten stund och så...<3

Hörs
//J1

Kommentarer
...Sabina

Det va jag som va med Anna på shippers ;)

2008-10-19 @ 15:50:31
...FranticJ1

Tjena... ja hade ju för mig att du hette Sabina, men va inte säker..=D blev du lite dålig av spriten igår?? jag såg dig inte mer än typ 10 minuter på shippers... ^^

2008-10-19 @ 18:27:41
URL: http://franticj1blogg.se
...Sabina

Haha ja det kan man säga att jag blev ;)

2008-10-19 @ 20:28:36
...FranticJ1

okej okej ^^ för mycke förfest???

2008-10-19 @ 22:16:13
URL: http://franticj1.blogg.se/



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...