The black christmas trilogy... Part one...

Lördag igen då... de borde vara den 18:e om jag inte räknat helt
galet, men den chansen är rätt stor... =D Ska lira på shippers inn
ikväll, hoppas de blir en såndär kalas kväll som de va förra lördan,
för då va de riktigt jäkla bra,bra me folk å gött ös hela kvällen liksom.

Va ute med Evelina och Jessica <3 igår, va riktigt sköj, träffade möe
folk, snackade möe goja med alla och va på allmänt gött humör.. de 
måste vi nog göra fler gånger..=) 

Jessica <3 - Du. min käraste, min ängel, min inspiration, mitt allt..
Det kommer ordna sig.. Jag tror på oss av hela mitt svarta hjärta,
Och jag vet att den rätte är värd att vänta på. Din blick, ditt sätt, din
doft, din värme... Allt känns bara sååå jäkla rätt.. <3 Jag ger dig gärna
all tid du behöver...

Hörs...!!
//J1

Kommentarer



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...