Runaway train, Running down the track..

Onsdag, typ tio över tre, Vaknade typ 1000 gånger i natt tror jag,
Drömde en massa skumt skit så när telefonen började härja att
de va dags att vakna och gå till sjukan så hade jag varken ork eller
vilja att lämna sängens varma trygghet. Sagt och gjort, jag låg kvar
typ fyra timmar till och drömde mig bort till lyckligare dagar, bättre
väder och billigare sprit.... hahaha... om de är något att drömma om
alltså..=D Just nu väller Metallica - Enter sandman ur högtalarna, på
en näst intill öronbedövande volym.... Men de är okey för mig..=D
Kommer någon och klagar så ber jag bara dem fara åt helvete eller
helt sonika skiter i att lyssna på dem, du vet... Så där som man gör
när jehovas knackar på dörren och ber att få prata med dig om"gud"...
hahaha...såå jävla tragiskt..=D Nehe...dags å göra nått vettigt av den
här dagen med då... Ska nog vända lite papper och lägga in räkningar
för betalaning.....

Jessica <3 - Saknar dig massor..

Höörs
//J1


Kommentarer
...sandra

haha, men från och med nu kan du ju komentera massa ;P

2008-10-22 @ 15:45:44
URL: http://sabagu.blogg.se/



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...