Ich zähl die stunden ohne dich...

Lördag natt / Söndag möra... Som en sten mot huvudet blev vips
klockan två igen, just nu sitter jag bara och väntar på att timmarna
ska gå så jag för börja tvätta nångång, så jag uppskattar inte att jag
får vänta en timme längre bara för att någon mupp kom på att inatt
drar vi tillbaka klockorna.... Hoppas de känns bra för dig...vem fan du
än är och vart fan du än är ^^

Så, nu till alla er som undrar va titeln betyder.... jo de ska jag berätta:
Jag räknar timmarna utan dig.... Det är helt filosofiskt menat,
fast de är vackra ord, på ett vacker språk

Har vart i tjällmo en vända ikväll och härjat runt, Lirade en stund på
IF-Festen, fast va bara med som sällskap och rigg... Nehe..vetefan
va jag ska skriva om mer.. Har inget mer vettigt att säga...

//J1


Kommentarer



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...