Foxtrot Uniform Charlie Kilo....

Onsdag kväll... Lungt och skönt hemma hos mig i kväll, Webradion
står på å väsnas lite Guns and Roses nya singel liras lite i
bakgrunden, har ju hört den förr så att säga..=) För övrigt då???
nae, har inte gjort möe sen jag skrev sist... Har letat biljetter till
metallica nästa år, men de är ju slutsålda, och alla jävla idioter
och säljer biljetter i andrahand ska ju ha fyra eller fem gånger
ordinariepriset, helt sjukt.!!!!!!! så lägger ingen mer tid på det....
siktar på å åka ner å se Motörhead i Göteborg under december
istället, vore ju grymt att se dem innan de lägger av.....Jag menar
gubbarna är ju långt över 50-sträcket och orkar ju inte hur länge som
helst. Så Foxtrot Uniform Charlie Kilo You. era jävla biljettsvindlare.!!!

Så säg te om ni är sugna på å åka me ner till gbg å glo på Motörhead
Datumet är 10/12, Biljetten kostar 350Kr, och resan vetefan än, lite
beroende på hur många vi blir och hur vi väljer att färdas.=)

Åker upp te Sthlm imöra bitti, så kanske bloggar när jag kommit hem,
får se lite va klockan blir och hur trött jag e.=D

Jessica <3

Hörs
//J1

Kommentarer
...Sandra

hahahahahaha

2008-10-22 @ 21:57:55
URL: http://sabagu.blogg.se/
...FranticJ1

ja men vad då??? ärlighet varar längst.=D

2008-10-22 @ 23:52:52
URL: http://franticj1.blogg.se/



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...