Loud drums and screaming guitars...

Lördag natt... Så, är precis hemkommen från kvällen spelning, de gick kalas bra för mig, arrangören hade och lite färre besökare än vad som va väntat, MEN de som va där hade skoj allafall. och de är ju de viktigaste enligt mig...

Vad har hänt sen sist jag skrev då???  Har spenderat kvalitèts tid emd Infctd<3 och Michisen va här en vända med..=) Förutom de så har de inte hänt så möe.. De har vart mest lungt kan man säga.=) Och alla ni uppmärksamma läsare har nog redan sett att jag bytt design på min blogg.., Det kommer nog  små förändringar "time to time" men såhär ser de ut just nu allafall.=)

Dagens låt: Nigthwish - Eva
Nattens låt: Dream Theater - Finally Free

Hörs
//J1

Kommentarer



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...