Don`t you dare stop me now..!!!

Lördag natt / Söndag möra....Där slog percis klockan 04:10
och här sitter jag och skriver igen.. Allt är bra med mig kan
man säga, Glad att slippa snön, Glad att alla flytter hit och dit
är klara, Glad över mina vänner<3, Tack för att ni finns allihopa.
Som jag brukar säga: "även dåliga vänner är vänner" mycket
klokt sagt om jag får säga det själv alltså...

Har vart ett par bra dagar nu faktiskt, har fått en del gjort, och
mycke av de har faktiskt vart vettigt hör och häpna^^, Men så
länge alla andra är nöjda så är jag me det.:=D

Klev precis innanför dörren efter att ha vart i LKPG och vandrat
på stan, skulle ha vart och uträttat lite stuff på Cloetta Center,
men de behövdes inte..=D

Dont let your indecision take you from behind, trust your inner
vision, dont let others change your mind.... and soon you will
find that there comes a time for making  your mind up

Hörs
//J1


Kommentarer



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...