Codename: Saacha.... Eliminate or disable...

Nu är de som så att de va ett tag sen jag bloggade, de va rättare
sagt en bra stund sen....  Men de har sina förklaringar, Jag har
vart rätt upptagen med de mesta jag kunnat göra under några
veckor nu.

Har vart i Finspång på ett stort gig, en gigantisk företagsfest mer
eller mindre.. spenderade väll allafall fem dar där, Har vart på ett
och annat scenbygge, Har kört Stundentbalen på "Harrys" i Motala
och har nu slutligen vart till Tyskland och handlat dricka...=)

image24

Mycket trevligt måste jag ju säga... Mer då??? Har vart och hämtat hem nya
gitarren under veckorna nu, hon fick namnet Saacha. De är väll inte jättevanligt
att man döper sina instrument, men jag gör de, mest som en kul grej sådär. Jag
har tyvärr inga bilder på Saacha än, men jag mekkar de och postar dem med
nästa inlägg...

Well Well... Nu blir de en Rom å Cola till och sen sova... Vi hööööörs

//J1


Kommentarer
...infctd

ÄNTLIGEN ett inlägg! WoHo! :D
Saacha, det var det värsta, är Gitarren lika schnell som farbror-blå-Sascha? :) KRAAM!

2008-06-01 @ 12:36:34
URL: http://infctd.blogg.se



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...