Iam bob... Who the fuck are you???

Hey alla glada läsare

Då va de torsdag igen då, snart fredag och snart helg alltså...=D
Och midsommar med, inte för att jag firar det så mycke, men de
e ju kul att andra gör de, de ger ju mig nått att skratta åt, När de
ligger hemma på lördags förmiddagen som är bakis som galna
Gnu`r då vet ni, då är jag INTE bakis.. hahaha... och hur gött är
inte de...??? jo du, e glad så länge jag slipper va bakis faktiskt...

Ni ska ju veta de att de e gött å va mig idag, vetefan vad, men de
verkar flyta på lite lagom sådär... har fått lite gjort, vart på sjukan
och i vadstena en vända å härjat på folket där inne med...=D

jeje... ska bege mig te sängen strax..
höööööörs..=D

//J1

Kommentarer
...Tror du

Jadu! Jag ska skänka dig en tanke när jag är ute på fredagskvällen och firar med alla min vänner och har otroligt skoj medans du sitter hemma och möglar framför datorn eller tv:n eller vad du nu sitter framför. När jag är ute i svängen och har skoj och träffar nya vänner och skapar minnen för livet medans du sitter ensam och deppar för att du inte vågar släppa loss och träffa nya personer. du är en sån person som inte vågar nånting. Sluta bete dig som en rädd liten pojke och släpp lite på masken. att vara lite bakis är ett billigt pris att betala, och det vet du också!

2008-06-19 @ 17:19:52
URL: http://dum eller
...infctd

idiot, inget bättre för dig än skriva längsta inlägget för att bevisa din inkompetens, vilket innebär att sitta framför en dator och kommentera folks blogginlägg med de mest meningslösa tankarna du har? skriv ingenting du inte vågar stå för, skriv ett till inlägg med ditt riktiga namn osv om du är rätt funtad.. mongo..

2008-06-19 @ 22:15:15
URL: http://infctd.blogg.se/
...Tror du

Jag kan varken läsa ditt eller bloggens ägares namn här. Så ni båda är precis lika stora yngkryggar och fegisar som ni vill påstå att jag är. Dessutom kritiserar jag inte hans blogg, jag bara påpekade att vara bakis uppvägs många gånger om av hur kul gårdagen oftast var. tycker inte du att det är lite småsint att säga en sån sak som att man ska skratta åt att alla är bakis? det ger väl mig rätten att påpeka att jag kommer ha roligare än vad han kommer ha? Han får uttrycka sin åsikt, och jag min. Antar att du är hans kompis så jag riktar det här till honom: tack för en bra blogg men pga din "speciella" vän kommer jag nu att sluta läsa den. Den har varit trevligt att följa men jag kommer inte besöka den mer så inlägget som infctd kommer skriva bryr jag mig inte om. Tack/ Ulf

2008-06-20 @ 16:09:58
URL: http://dum eller
...Anonym

takkars lilla uffe ^^

2008-06-20 @ 21:08:31
...Me, myself and I

Hej Frantic!!!

Man kan skriva kommentarer här =)

trevlig liten ordväxlindet var här!!

Måste faktiskt säga att jag förstår Ulfs synpunkt. Lite väl magstarkt att kalla dig "rädd liten pojke" men annars så har ju faktiskt det han säger en ganska vettig innebörd!! Han äger ju Infctd med sitt sista inlägg....

2008-07-13 @ 20:25:27
...infctd som äger Lilla Uffe, alias Me,myself and I

Sooorgligt! Uffe, varför komma och berömma dina egna inlägg men med ett annat namn? Du är patetisk. Tänkt på att det är samma IP-adress, varesig namn du använder? haha. Frågan är vem som äger vem. Den som är rädd att stå för vem den är, och tycka det att " jaa, jag har en poäng med vad jag skriver, synd bara att ingen annan fattar att det är samma person som skriver! mohaha!"... hrm.. Men uffe eller vafan du nu kallar dig, Du är ägd! Ägd av självaste infctd!

Ha det bra , Du rädda lilla Uffe =)



Frantic, I'll protect you! ;D

2008-07-14 @ 16:35:13



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...