I will follow the road down to africa....

Har precis kommit hem från vätternfestivalen, så tänkte
posta lite bilder och så..=)

Först ut: Timo Räisänen.....
- Inget band som jag lyssnar på, så hade inga förväntningar, men de va
ett helt okey framträdande, sköna låtar, och trevligt band..=)



Sen..... Sator..
- Klassisk svensk hårdrock säger alla, men jag säger att de e mer klassisk
svensk punk.... Kalas bra de med.=D



Sist men inte minst... E-Type..
- Kalas show som vanligt... Men mitt under "Africa" så kastar Martin ner
micken till mig på första rad, så jag sjunger en vers och lite till, Försökte
dra med lars på lite sjunga med.... när han kommer ner och ska hämta
tebax micken så frågar han hur gammal jag e, och bjuder på en whiskey...
Fin gest av honom tycker jag...=) Lite udda händelse... inget som händer
varje dag...=D



//J1


Kommentarer



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...