Todo da vueltas como un carrusel...

Torsdag natt / Fredag morgon... Så nu snöar de igen, riktigt gött att knalla omkring ute å härja då... Vilket jag och infctd<3 precis gjort, de blev någon timme runt lite å sen satt vi å snackade ett tag lite om framtiden och så de vanliga svamlandet som oftast uppstår såhär dags på dygnet... =D

Hänt mer sen jag skrev sist då??? Har vart i lkpg idag och haft gig med Scendrag på restaurang Brigaden, ligger uppe på gamla garnisoden för er som inte vet de redan.=) För att va mer exakt så va de Linköpings akutvårdspersonal som hade julfest och lite avtackning av några som slutat, bytt jobb eller på nått annat sätt lämnat gruppen.. men men... Allt fungerade bra för våran del och för bandet med, alla va så nöjda så.=)

Händer framöver då... Fredagen blir de träffa Tigrino och ta en fika på dan, kvällen ska jag lira på Shippers Inn mellan tjugotvå och noll två, och som vanligt är ni alla väldigt välkommna dit...=) Lördag ser ut att bli jättelugn gör nog inget speciellt alls då. så infctd<3 och jag snackade om att vi skulle umgås lite, laga käk och kolla på en rulle.. de fungerar alltid, och är minst lika trevligt varje gång..=) Sen är de söndag.. och då vet jag inte riktigt va som händer, inget fastställt allafall...^^ Men sånt som märks...

Dagens låt: Metallica - Seek And Destroy
Nattens låt: Infected Mushroom - Artillery

Hörs
//J1

Kommentarer



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...