Inläggets titel har utgått, på grund av sjukdom...

Lördag natt... Då va helgen snart slut, "Bränna krut"  fungerade bra för min del, har varit på Shippers Inn och lirat ikväll, gick bra det med...Men har blivit tvungen att inse att jag har gått och blivit sjuk,ordentligt sjuk... Men har ett gig kvar imöra, sen har jag några dagar på mig att repa mig. hoppas bara de ger sig snart, hatar verkligen att vara sjuk, ingen ork, ingen aptit, ont i huvudet, febrig, ja listan kan bli lång... Så om bloggandet avtar under några dagar så vet ni varför.^^

Dagens låt: Utgått på grund av sjukdom...
Nattens låt: Utgått på grund av sjukdom...

Ta hand om er allihopa..

Hörs
//J1

Kommentarer
...~:AnnA:~

Krya på dig =)

2008-12-15 @ 12:52:55
URL: http://familjengk.blogg.se/



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...