Heroes on the hills, just accept the way things are...

Jaha, då va de bara två dagar kvar av detta 2008, och de är dags att kortfattat summera året som gått... De har ju blivit ett antal gig under året, de mest minnesvärda måste nog va KENT i lejongropen (Nrkpg), Sator och E-Type på vätternfestivalen, Kalle Baah med Governor Andy i Finspång och De Lyckliga Kompisarna i Finspång.. Mycket minnesvärda på sina sätt..=D

För övrigt då... vad har hänt sen jag skrev sist då?? Tagit de mest lungt, va iväg på kryssning med Lars och Johan till åbo, Väldigt skönt att komma bort från stan ett tag mitt i hela högtidsnojan..^^ Så nu är kylen laddad med både ljus HavannaClub och mörk Negrita Bardinet. som vanligt känner man att jag borde handlat mer när jag hade chansen.^^

Nehe, dags å mekka lite mat, Infctd<3 och jag ska käka Kebabspett med ris..=)

Dagens låt: Dire Straits -  Money For Nothing

Hörs
//J1

Kommentarer
...Jessica

Gott nytt år!

2008-12-31 @ 20:49:41
URL: http://jessansegna.blogg.se/



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...