The sky was dark when they came...

Då har man blivit ett år äldre då, skillnaden mellan att vara 22 och
vara 23 är ju inte direkt påtaglig... Men de är ju ändå ett år av livet
som har passerat, å de finns ju en del saker att reflektera över,
Inget jättepåtagligt, men de har ju vart en minst sagt intressant tid
i mitt liv, mycke skoj som har hänt, en del tråkigt men mest har vi
haft skoj, Jag och mina vänner... vi vet allihopa vilka ni är.. känn er
träffade.=)

Ska ner te mina päron idag (söndag) och fira mig och far, vi fyller
nämligen på samma dag... Men far jobbade hela dagen och kvällen
igår, så vi träffas idag istället..=)

Jag fick fyra stycken badankor av Sandra och Patrik,*tack så mycket*
de får göra mina hustomtar sällskap på tvn, kan la posta en bild på
dem sen idag... well well... tack för en bra dag alla ni som kom, orkar
verkligen inte radda upp er alla..=D

//J1

Kommentarer
...infctd

flåt att jag inte kom =,,,(
men krattis ännu en gång ^^
jag tror jag känner mig träffad iaf =)
kraaaaam!!

2008-04-20 @ 11:04:12
URL: http://infctd.blogg.se



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...