Hur många våfflor går de åt..???

Så, Ska uppfylla mitt löfte och berätta om helgen....=D

Fredag:  Det hände väll inte så möe på fredagen egentligen..
Tog isär och började måla mina köksmöbler, de va nån sorts
hyperimpuls, kännde bara att jag ville göra nått... Så de vart de,
iofs så ser de ju bra möe bättre ut nu än innan, numera är de
antikvita, med nån sorts "50år gammal" look, rätt snyggt enligt
mig..

Lördag:  Lördagen va väll den intressanta dagen i helgen kan
jag lova.... tog morgontåget upp te sthlm å gick på "Dustin Digital
Home Expo" me brorsan rätt intressant, mycke leksaker, och mycke
trevligt folk, Killen som stog i Apple`s monter såg fan ut som Magnus
Betnèr, rätt skön i huvet..=D Sen vart de en liten vända på stan med,
sjukt möe folk ute allafall... Anyways, kom ner te centralstationen lite
tidigt för att kolla tåget men möts av  kravallpoliser och en stor skara
MFF supportrar... uj uj uj sikket liv de va där inne.=D Så va de lite strul
me tågen hem, de va nån jävla brand i sollentuna som stoppade alla
tåg, de sattes i bussar å skit, men slapp de..=D va allafall hemma
vid 03, tröttare än en vilsen iller i en kakburk..

//J1


Kommentarer



Hur gammal heter du ifrån då??

E-post: [Visas inte för andra...]

Din blogg eller hemsida:


Låt höra vad du har att säga...